Ék-szerelem

Eladó ékszereim és egyéb apróságaim...

2012. április 15., vasárnap

És most játsszunk!


A nyitás alkalmából egy kis játékot hirdetek. Annyi a dolgotok, hogy megjegyzést hagytok itt, hogy szeretnétek játszani és megírjátok, hogy tetszik -e valamelyik eddig felrakott ékszerem. Ha igen, akkor melyik. További feltétel még, hogy hirdessétek a blogotokban a játékom, a fenti képpel és egy ide mutató linkkel (akinek nincs blogja, Facebook-on, Iwiw-en is megteheti).
A nyeremény egyelőre meglepetés, de természetesen egy ékszer lesz majd.
Határidő: április 20-a, péntek éjfél.

23 megjegyzés:

tideke írta...

Úgy tűnik én vagyok az első,na ilyen se volt még!
Nekem a vintage nyakláncok közül a hangjegyes tetszik a legjobban, szerintem nagyon szép és pont az én ízlésvilágomat türözi.
De nagyon nehéz volt választani, mindegyik ékszered gyönyörű.
Gratula!

További sok sikert!
Hírdetlek ahol csak tudlak!!!

Edith

Kati írta...

Én is gratulálok az ékszereidhez, nagyon szépek, nekem a kék pöttyös nyakék tetszik a legjobban:)

Anik írta...

Pofátlanság ha megint jelentkezem....? (most nyertem nálad egy gyűrűt...:))))
Hírdetlek!!!

Blithe írta...

A vintage ékszerek :) ! Gyönyörűek ^^!

Blithe írta...

A vintage ékszerek :) ! Gyönyörűek ^^!

Újra itt! írta...

Szia!
Nagyon szépeket készítesz de nekem a nagy kedvencem a Vintage nyaklánc és azon belül is a hangjegyes!
És ha van kedved gyere néz be hozzám nálam is van két játék!
Minden jót kívánok!

Fáni írta...

nagyon szépek, engem a kékfestő és a sárga virágos fogott meg.

Ibcsi írta...

Szia Adri !
Gyönyörű mind! Vintage nyaklánc :-)))
Hirdetlek!

Ari írta...

Mindegyik szép, a pöttyösök és a kékfestő szett különösen tetszik:)

IsaBella írta...

Szia!
Szeretnék jönni én is játszani!! (:
Nekem ezek tetszenek nagyon:
http://kreativbazaar.blogspot.com/2012/04/viragos-ekszerek.html
http://kreativbazaar.blogspot.com/2012/04/kockasak.html
De az összes nagyon jó! Nagyon szeretem ezt a technikát! :)
Játék van nálam is, ha van kedved, nézz be hozzám! :)
Isa

Ányi írta...

Meghirdettelek és szeretnék játszani. Hogy mi tetszik? Az összes nyaklánc, imádom az ilyen stílust, tetszik a pöttyös, a kékfestős, a baglyos, a kulcsos, a kalitkásak :) És az összes :)

Bernadett írta...

Jatszanek.:)
A pottyosok tetszenek eddig legjobban,de en fulikkel kepzelnem oket el.Ugy szeretem a szetteket.:)
Szep a bazarod.:)Remelem jol vagytok,gyerekek,picur.:)Notok biztosan.:)
Udv
Bernadett
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikrauski@gmail.com

Lencsilány írta...

Szia! Nagyon szépek a munkáid, nekem kedvencem a sárga lepkés szett, meg természetesen a kékfestős:)! Nagyon érdekelne ez a technika, mert imádom az ilyen ékszereket, de sajnos elképzelésem sincs, hogy készülnek:)!

Angi Angéla írta...

Szia! Gratulálok,nagyon szépeket készítesz, egyszerűen imádom az egészet! Nagyon tetszik ez a stílus!

Schnappy írta...

Szuper, jövök én is! Isteni szép dolgokat készítesz, nem is tudok kedvencet választani, de pl. az utolsó csipkés-lilás szett is gyönyörű! Nem ismerem ezt a technikát, de te csodálatosan bánsz vele, gratu!:)
Kitettem a játékot a blogomra:
http://schnappy-jewelry.blogspot.com

BMonica23, Mónika írta...

Nagyon tetszenek az ékszereid, az összes! A baglyos a hangjegyes a kék rózsás :)... Köszönöm a lehetőséget, hirdetlek a blogom oldalsávjában is.

Nálam is van játék, ha gondolod: http://bmonica23.blogspot.com/2012/04/183-jatek.html

napcsi írta...

Szeretnék jelentkezni a játékra. Már láttam a FB-on, hogy milyen szépségeket alkotsz, de idő hiányában blogot olvasgatni már nincs sok időm. Írni meg még úgy se:-( De természetesen a feltételeknek eleget téve hirdetni foglak.
Nekem az antik hatású nyakláncok állnak közel a szívemhez, ami legjobban tetszik, az a pöttyös, amin teáskanna charm fityeg:-)

Sok sikert a Bazárhoz!!

Zsófi írta...

Én is jövök játszani még az utolsó pillanatban, örülök, hogy Rád találtam, gyönyörűek a munkáid. A hangjegyes medál nagyon szuper, bár nem is tudnék választani, az összes szép.

inga írta...

hoppá, majdnem lemaradtam
a Rózsás-virágos tetszik nagyon :)

lapappilon írta...

wow!
jövök én is
a kékfestős szett nagyon tetszik!

minden jót
Éva

norono írta...

Adri olyan csodaszép ékszereket készítesz, hogy nagyon nehéz kedvencet választani!
De azért megpróbáltam! :-)))
Talán a drapp pöttyös, vagy a kékfestő, vagy a.... Na szóval hát ez a baj, mindegyik olyan szép!

Regina írta...

Szia!

Én is szeretnék játszani :)
Nekem a Romantikus pillangós medál a kedvencem :)
Megosztottam Facebookon a játékot:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=316386065101241&id=100002657122962
Köszönöm a lehetőséget!
Kellemes hétvégét!

Üdv, Regina

DzsiDzsi írta...

Szia!

Én is jövök még épp időben:)

Kedvencem a kulcsos vintage lánc:
http://kreativbazaar.blogspot.com/2012/04/vintage-nyaklancok.html

Megosztottam FB-n Gabriella Gősi néven!

Üdv, Gabi
gabus1217_8@hotmail.com