Ék-szerelem

Eladó ékszereim és egyéb apróságaim...

2012. április 19., csütörtök

Invitálás

Köszönöm szépen az eddigi hozzászólásokat, dicséreteket és azt, hogy annak ellenére, hogy a nyereményt nem láttátok, mégis ennyien jelentkeztetek a játékomra. Elnézést kérek, hogy nem nagyon reagálok egyikre sem, de egy 2 hónapos (meg egy 6 éves) fiúgyerkőc mellett még nehéz beosztani az időmet, ahogy szeretném.
Úgy látom, főleg gyöngyös és egyéb ékszereket készítő követői vannak a blognak, akikkel eddig nemigen találkoztam a blogos életem során. Ezért meginvitállak benneteket - ha van kedvetek - olvassátok a másik két blogom is, mert valójában az első számú hobbim nem az ékszerkészítés, ez csak új keletű szerelem, hanem a keresztszemes hímzés. A fő blogom itt találjátok, és van egy másik is itt, ahol mindenféle klassz dolog elkészítési útmutatóit linkelem be, ha időm engedi.
Szóval ha van kedvetek, tartsatok velem a többi blogon is! :-)

7 megjegyzés:

Schnappy írta...

Nekem nagyon tetszenek az ékszereid, csak így tovább! Játék van nálam, ha van kedved csatlakozz!:)

N. Adri írta...

Köszönöm, olvastam a játékod, kedvem lenne is hozzá, de pont a bejegyzésben írt okok miatt (pici fiam) nem hiszem, hogy lenne időm ilyen ajándékozós játékra. De azért köszi a meghívást! :-)

IsaBella írta...

Adri, úgy örülök, hogy ezt olvasom! Mert én is épp most kezdek belemerülni a keresztszemezés világába! :D

IsaBella írta...

Belinkeled még egyszer az oldalaidat? Mert így nem visz oda.

BMonica23, Mónika írta...

Van egy meglepetésem számodra, nézz be hozzám!

N. Adri írta...

Javítottam a linkeket, köszi a jelzést!

IsaBella írta...

A kreatívos blogod már ismeretes volt előttem, bloglistámban is szerepelt. :) A hímzőssel pedig pótoltam eme elmaradásomat.^^ Immár oda is gyakrabban betérek. :)